Pracownia Projektowania Książki i Publikacji Cyfrowych (dyplomująca) dla studentów III–V roku


PROF. ZW. MACIEJ BUSZEWICZ


asystentka mgr Paulina Derecka


W Pracowni książki i publikacji cyfrowych studenci uczą się anatomii i morfologii książki. Realizowane zadania poruszają zagadnienia typografii, zasady kompozycji, a jednocześnie zachęcają do analizy tekstu, budowania narracji oraz autorskiej interpretacji graficznej. Po ukończonym kursie studenci mają niezbędny warsztat, aby samodzielnie zaprojektować i przygotować publikację do druku. Studenci III roku poznają podstawy projektowania książki poprzez realizację zadania przedstawiającego dwa różne, losowo wybrane przedmioty. Ćwiczenie to przybliża zasady operowania językiem obrazu i komponowania go z typografią. Kolejne zadania wprowadzają w zasady projektowania większych partii tekstu. IV rok to czas przygotowania serii wydawniczej oraz pracy nad rozbudowanymi formami literackimi.

Zajęcia odbywają się w poniedziałki i środy od 10:00 do 14:00 w sali nr 33.
Aktualności odnośnie zajęć znajdziecie na naszej grupie Buszmeni – Pracownia Projektowania Książki na Facebooku. Prowadzimy tam dyskusje dotyczące spraw organizacyjnych, a także pomagamy w sprawach technicznych.

W ramach pracowni odbywają się również zajęcia z Projektowania gier i komiksów, prowadzonych przez dr Daniela Mizielińskiego.

buszmeni.pl


    


Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie © 2018

Korzystamy z technologii ciasteczek. Przeglądając naszą stronę zgadasz się na używanie ich. Polityka cookies.Rozumiem