Dr hab. Krzysztof Jabłonowski, prof. uczelni
Paweł Ciepielewski
Warsztaty foto-wideo w ramach badań wizualnych w Fundacji na Rzecz Rzeźby Polskiej im. Zbigniewa Maleszewskiego w Warszawie (YouTube)
Plener fotograficzny. Dłużew 2019 (YouTube)
Pracownia Foto 33 (YouTube)
- Plener 2021
- Plener 2021
- Plener 2021
- Plener 2021
I rok
- Jędrzej Gąsienica Gron – Autoportret
- Joanna Śląska – Autoportret
- Julianna Izbicka – Autoportret
- Katarzyna Szczęsna – Autoportret
- Klara Ignut – Autoportret
- Magda Adamczyk – Autoportret
- Maja Urbanek – Autoportret
- Milena Łatanik – Autoportret
- Natalia Kubacka – Autoportret
- Zuzanna Las – Autoportret
- Aleksander Golański – Filozofia błędu
- Anastasia Boczerenok- Filozofia błędu
- Katarzyna Szczęsna- Filozofia błędu
- Kornelia Zelisko- Filozofia błędu
- Maja Urbanek- Filozofia błędu
- Małgorzata Bandurska- Filozofia błędu
- Natali Bugaj- Filozofia błędu
- Nika Kiełek- Filozofia błędu
- Zuzanna Las- Filozofia błędu
- Zuzanna Tomanek- Filozofia błędu
- Anastasia Boczerenok – Inicjał
- Anastasia Boczerenok – Inicjał
- Diana Zaleska – Inicjał
- Joanna Ślaska – Inicjał
- Klara Borys – Inicjał
- Klara Ingut – Inicjał
- Kornelia Zelisko – Inicjał
- Kornelia Zelisko – Inicjał
- Magda Adamczyk – Inicjał
- Maria Lisicka – Inicjał
- Maria Lisicka – Inicjał
- Maria Lisicka – Inicjał
- Maria Lisicka – Inicjał
- Nika Kiełek – Inicjał
- Nika Kiełek – Inicjał
- Urszula Młynarska – Inicjał
- Weronika Buling – Inicjał
- Zuzanna Las – Inicjał
- Aleksander Golański – kolor
- Anastasia Boczerenok – kolor
- Jędrzej Gąsienica Gron – kolor
- Joanna Ślaska – kolor
- Julianna Izbicka – kolor
- Katarzyna Szczęsna – kolor
- Klara Borys – kolor
- Kornelia Zelisko – kolor
- Maja Urbanek – kolor
- Małgorzata Bandurska – kolor
- Małgorzata Bandurska – kolor
- Maria Karnowska – kolor
- Natalia Bugaj – kolor
- Natalia Krupa – kolor
- Nika Kiełek – kolor
- Urszula Młynarska – kolor
- Zuzanna Tomanek – kolor
- Anastasia Boczerenok – pinhole
- Anastasia Boczerenok – pinhole
- Joanna Ślaska – pinhole
- Klara Borys – pinhole
- Klara Borys – pinhole
- Klara Ignut – pinhole
- Klara Ignut – pinhole
- Maja Urbanek – pinhole
- Maria Karnkowska – pinhole
- Milena Łatanik – pinhole
- Natalia Bugaj – pinhole
- Natalia Bugaj – pinhole
- Nika Kiełek – pinhole
- Anastasia Boczerenok – Symetria
- Diana Zaleska – Symetria
- Filip Ejno – Symetria
- Jędrzej Gąsienica Gron – Symetria
- Julia Kotwica – Symetria
- Katarzyna Szczęsna – Symetria
- Klara Ignut – Symetria
- Kornelia Zelisko – Symetria
- Maja Urbanek – Symetria
- Maria Lisicka – Symetria
- Natalia Bugaj – Symetria
- Natalia Krupa – Symetria
- Natalia Kubacka – Symetria
- Nathalie Dojnikowski – Symetria
- Zuzanna Las – Symetria
- Zuzanna Las – Symetria
- Zuzanna Las – Symetria
II rok
- Janek Ciałowicz – kadry filmowe
- Janek Ciałowicz – kadry filmowe
- Janek Ciałowicz – kadry filmowe
- Janek Ciałowicz – kadry filmowe
- Janek Ciałowicz – kadry filmowe
- Joanna Kamelska – kadry filmowe
- Joanna Kamelska – kadry filmowe
- Joanna Kamelska – kadry filmowe
- Joanna Kamelska – kadry filmowe
- Joanna Smogorzewska – kadry filmowe
- Joanna Smogorzewska – kadry filmowe
- Joanna Smogorzewska – kadry filmowe
- Karolina Marczewska – kadry filmowe
- Kinga Malec – kadry filmowe
- Kinga Malec – kadry filmowe
- Kinga Malec – kadry filmowe
- Klaudia Karpińska – kadry filmowe
- Klaudia Karpińska – kadry filmowe
- Luiza Grabowska – kadry filmowe
- Luiza Grabowska – kadry filmowe
- Maciej Sobański – kadry filmowe
- Maciej Sobański – kadry filmowe
- Maciej Sobański – kadry filmowe
- Małgorzata Bojko – kadry filmowe
- Małgorzata Bojko – kadry filmowe
- Małgorzata Bojko – kadry filmowe
- Małgorzata Bojko – kadry filmowe
- Małgorzata Bojko – kadry filmowe
- Maria Pakier – kadry filmowe
- Maria Pakier – kadry filmowe
- Maria Pakier – kadry filmowe
- Marta Łuka – kadry filmowe
- Marta Łuka – kadry filmowe
- Adam Kawałek – okładka płyty
- Aleksandra Liro – okładka płyty
- Arlouskaya Yelizaveta – okładka płyty
- Joanna Kamelska – okładka płyty
- Joanna Smogorzewska – okładka płyty
- Julia Medoń – okładka płyty
- Julia Reguła – okładka płyty
- Julia Reguła – okładka płyty
- Karolina Glezman – okładka płyty
- Klaudia Karpińska – okładka płyty
- Maciej Sobański – okładka płyty
- Maja Erhardt – okładka płyty
- Małgorzata Bojko – okładka płyty
- Małgorzata Góral – okładka płyty
- Maria Pakier – okładka płyty
- Marta Łuka – okładka płyty
- Martyną Dobrowolska – okładka płyty
- Olga Grygiel – okładka płyty
- Olga Ilicheva – okładka płyty
- Patrycja Gos – okładka płyty
- Weronika Woltańska – okładka płyty
- Zofia Leszczyńska – okładka płyty
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
- Janek Ciałowicz – kretotypia – technika własna
Nadrzędnym celem pracowni jest kształcenie studentów w szeroko rozumianej dyscyplinie artystycznej, jaką jest Fotografia. Na etapie propedeutycznym studenci otrzymują podstawową wiedzę teoretyczną i praktyczną. Program Pracowni zakłada otwartość w doborze środków wyrazu oraz swobodę w budowaniu obrazu fotograficznego, eksperymentując, łamiąc istniejące stereotypy i balansując na granicy przeciwieństw.
Fotografia z pozoru wydaje się być bardzo prostym i łatwym systemem wizualnego komentowania rzeczywistości i wyobrażeń o niej. Owa łatwość zapisu obrazu fotograficznego nie ma nic wspólnego z jego mądrością i sensem. Obraz fotograficzny wtedy staje się istotny i ważny, kiedy powstaje świadomie, bazując na intelekcie i wiedzy artysty, a nie opierając się tylko na instynkcie i spontaniczności.
Jaka jest zatem rola fotografii we współczesnej sztuce? Czy rewolucja cyfrowa zmieniła tylko sposób zapisu obrazu fotograficznego czy też wpłynęła na cały system naszego funkcjonowania i myślenia? Na te i inne pytania próbujemy wspólnie odpowiadać realizując poszczególne zadania semestralne, starając się przy tym nakreślać status fotografii w dzisiejszej kulturze.