Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.
31.01.2025 ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska.
Zaprojektuj grafikę na świąteczne opakowanie śliwki nałęczowskiej, które będzie w sprzedaży w listopadzie-grudniu 2025.

Marka Śliwka Nałęczowska, należąca do portfolio firmy Colian, po raz szósty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, który skierowany jest do grafików, ilustratorów oraz projektantów – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. 

W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł.

Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 18 marca br.

Zgłoszenie

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska z jednej strony stanowi platformę komunikacyjną dla marki, z drugiej zaś daje młodym twórcom możliwość zaprezentowania swoich umiejętności i zobaczenia efektów swojej pracy na sklepowych półkach.

Projekty graficzne, wykonane na siatce opakowania oraz ich wizualizacje, można zgłaszać do 18 marca br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia br. Szczegółowe zasady uczestnictwa w konkursie określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem do udziału w akcji.

Nagrody

W tym roku dla laureatów pierwszych trzech miejsc przewidziano atrakcyjne nagrody finansowe, w wysokości: 20 000 zł, 12 000 zł i 7 000 zł.

Materiały do pobrania

Packshoty dostępne są do pobrania do 06.02.25, pod poniższym linkiem:

Skład jury konkursu

  • dr Piotr Kuczkowski – Dziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii we wrocławskiej ASP
  • Katarzyna Puczyłowska – odpowiedzialna za koordynację projektów w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, laureatka odznaczenia ministerialnego Zasłużony dla Kultury Polskiej za działania artystyczne w 2021 r.
  • Lena Pianovska – członkini Zarządu STGU, inicjatorka, koordynatorka i mentorka w programie Mentoringowym STGU
  • Aleksandra Tulibacka – redaktor naczelna magazynu Grafmag, współorganizatorka konferencji GrafConf dla projektantów
  • Patryk Hardziej – ilustrator, projektant grafik, twórca plakatów filmowych, autor książek o historii znaków graficznych
  • Ada Zielińska – ilustratorka i graficzka, współorganizatorka Festiwalu Komunikacji Ilustrowanej – ILUSTRATOR
  • Karolina Hołdys – projektantka wzornictwa przemysłowego i komunikacji wizualnej, wykładowczyni na Wydziale Projektowym ASP w Katowicach
  • Małgorzata Drozdowska – współzałożycielka agencji OK Human i Członkini Zarządu KTR, art dyrektor z wieloletnim doświadczeniem
  • Aleksandra Jasionowska – graficzka i ilustratorka, autorka identyfikacji Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, członkini Zarządu KTR przy SAR od 2022 r.

Partnerzy

Partnerami VI edycji konkursu są: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz Stowarzyszenie SPFP. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag, Purpose, Klub Twórców Reklamy, a także Polish Graphic Design.  Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.