Konsultacje prowadzone w trybie stacjonarnym
Konsultacje odbywają się od 15 lutego do 26 kwietnia 2024 r. w:
- czwartki, w godz. 15.00-17.00, w pracowni nr 11 w budynku Wydziału Grafiki, prowadząca mgr Sylwia Walczowska-Rojewska,
- piątki, w godz. 11.00-13.00, w pracowni nr 27 w budynku Wydziału Grafiki, prowadząca dr Le Mai Nguyen-Zaniewska.
Podczas konsultacji prowadzący je wykładowcy omawiają przede wszystkim prace rysunkowe i malarskie powstałe w kontekście przyszłego portfolio (teczki) kandydata/ki. Informujemy także, że w przypadku dużej liczby osób, które ew. zgłoszą się na spotkanie konsultacyjne, ilość czasu przeznaczonego na rozmowę może być ograniczona do około 10 min. Za tę niedogodność z góry przepraszamy.
Zachęcamy również do zapoznania się z materiałami dotyczącymi najczęściej zadawanych pytań (FAQ).
Konsultacje prowadzone w trybie zdalnym
Pomiędzy 11 marca a 28 kwietnia br. uruchamiamy możliwość przeprowadzenia konsultacji prac rysunkowych i malarskich w trybie zdalnym. Konsultacje odbywają się w 2 terminach:
Termin 1
- Przesłanie pliku cyfrowego z portfolio (teczka) – 11-17.03.2024
- Odesłanie do kandydatów informacji zwrotnej – do 31.03.2024
Termin 2
- Przesłanie pliku cyfrowego z portfolio (teczka) – 01-07.04.2024
- Odesłanie do kandydatów informacji zwrotnej – do 28.04.2024
-
Zasady konsultacji zdalnych
-
Podstawowe zasady dotyczące fotografowania rysunku lub obrazu
-
Podstawowe zasady dotyczące przygotowania reprodukcji w programie graficznym
-
Metody tworzenia pliku PDF
Wysyłając portfolio na adres konsultacje.grafika@asp.waw.pl wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przeprowadzenia bezpłatnych konsultacji prac rysunkowych i malarskich dla przyszłych kandydatów na studia na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r).
W zakresie, w jakim została udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo do jej cofnięcia. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5; 00-065 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych ASP w Warszawie można się kontaktować na adres e-mail: iodo@asp.waw.pl. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenia bezpłatnych konsultacji prac rysunkowych i malarskich dla przyszłych kandydatów na studia na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Akademię znajdują się na stronie internetowej pod adresem: www.asp.waw.pl/dane-osobowe/.